FAQ

Heb je nog vragen of vind je niet direct wat je zoekt? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Bestellen

Heeft Speelplaatsmeubel een showroom of fysieke winkel? Waar kan ik producten bekijken?

Speelplaatsmeubel heeft géén showroom of fysieke winkel. Alle producten zijn uitgebreid gedocumenteerd op de webshop met o.a. foto's in gebruik, beschrijving en handleiding.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

De Govaplast-producten worden op afroep geproduceerd. Eenmaal u de bestelbevestiging hebt ontvangen, kan de bestelling niet meer worden geannuleerd. Producten toevoegen kan eventueel nog zolang de bestelling nog niet werd klaargemeld. Dit zal evenwel de levertermijn doen verschuiven.

Voorraadproducten toevoegen aan een bestelling (om bv. te besparen op transportkosten) kan mits de eerdere bestelling nog niet werd verzonden. Is de bestelling reeds ingepakt, dan dienen er opnieuw verzendkosten te worden betaald.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan, zij het enkel op afspraak.

Voor producten uit het GovaPlay-gamma kan dit  in Dilsen-Stokkem (adres wordt meegedeeld).
Andere producten kunnen afgehaald worden in ons magazijn in Mol.

Hoe lang bedraagt de levertermijn.

De levertermijn hangt af van het product. Sommige producten zijn op voorraad, andere worden pas geproduceerd na bevestiging van de bestelling.

Enkele richtlijnen:

Govaplast Play (GP..): +/- 10 - 12 weken
Infokasten: +/- 4 weken
L-blokken: +/-  2 weken
Valtegels: +/- 2 weken


Meestal op voorraad (bij twijfel, vraag ernaar):

Speelpanelen
Klimwandpanelen / Klimgrepen
Wegenverf / sjablonen    
Dominoblokken
Donuts
Kubussen
Spiegels
Potloodvuilnisbakken


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend als u producten toevoegt aan het winkelmandje.

Ze bedragen maximum 96 euro.

Voor bestellingen boven 2500 euro incl. BTW zijn de verzendkosten gratis.

Bij sommige producten zijn de verzendkosten reeds inbegrepen. Dit wordt steeds vermeld bij het product.

Betalen

Wanneer moet ik betalen?

Er dient betaald te worden voor de levering plaats vindt. Pas na ontvangst van de betaling wordt u bestelling verwerkt.

Scholen en openbare besturen mogen, indien ze dat wensen, achteraf betalen (na de levering).


Het factuur wordt na de levering per e-mail verzonden. Gelieve een seintje te geven indien u het factuur vroeger wenst te ontvangen.

Welke betaalmethodes accepteert Speelplaatsmeubel?

  • Overschrijving
    • We bezorgen u de betaalgegevens en u doet de overschrijving zelf. We verwerken uw bestelling zodra de betaling bij ons is aangekomen.
    • SEPA-overschrijving
  • Online betalen
    • Bancontact
    • iDEAL
  • Betalen na ontvangst: Enkel toegelaten voor scholen en openbare besturen

Levering

Mijn product is beschadigd. Wat moet ik doen?

Indien bij levering blijkt dat de verpakking is beschadigd, neem hier dan foto's van.

Indien het product zelf (ook) is beschadigd, neem dan ook  foto's van de schade, zowel van het product in zijn geheel als in detail. Indien weten, beschrijf de oorzaak van de schade.

Bezorg de foto's en beschrijving aan info@speelplaatsmeubel.be zodat wij de schade kunnen beoordelen. Indien blijkt dat de schade niet ontstond wegens ongeoorloofd gebruik, bezorgen wij zo snel mogelijk een nieuw product samen met een retourbon. De verpakking van het vervangende product kan indien nodig gebruikt worden om het beschadigde product in terug te sturen.

Wordt er geleverd tijdens schoolvakanties?

Vermits de meeste scholen gesloten zijn tijdens de vakanties, wachten wij met de verzending van uw bestelling tot na de vakantie. 

Indien er toch iemand aanwezig is in de school die tijdens de vakantie het pakket kan ontvangen, laat het ons dan even weten, dan verzenden we het pakket wel.
U ontvangt altijd een track-and-trace-nummer waarmee u de bestelling kan opvolgen. In de meeste gevallen wordt het pakket dan binnen de twee dagen geleverd. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen.

U kan eventueel ook een privé-adres opgeven waar we het pakket naartoe mogen sturen. Houd er wel rekening mee dat onze pakketten soms groot en zwaar zijn.


Ik heb slechts een deel van mijn bestelling ontvangen.

Onze producten worden verzonden vanuit verschillende magazijnen.

Sommige producten zijn op voorraad en kunnen onmiddellijk worden verzonden, andere worden pas geproduceerd na de bestelling.

Daarom is het mogelijk dat jouw bestelling op verschillende tijdstippen arriveert.

Wij brengen je hiervan -in de mate van het mogelijke- op voorhand op de hoogte.

Denk je dat er toch iets mis ging met je bestelling? Aarzel niet om ons te contacteren!

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten worden automatisch berekend als u producten toevoegt aan het winkelmandje.

Ze bedragen maximum 96 euro.

Voor bestellingen boven 2500 euro incl. BTW zijn de verzendkosten gratis.

Bij sommige producten zijn de verzendkosten reeds inbegrepen. Dit wordt steeds vermeld bij het product.

Retour & garantie

Mijn product is beschadigd. Wat moet ik doen?

Indien bij levering blijkt dat de verpakking is beschadigd, neem hier dan foto's van.

Indien het product zelf (ook) is beschadigd, neem dan ook  foto's van de schade, zowel van het product in zijn geheel als in detail. Indien weten, beschrijf de oorzaak van de schade.

Bezorg de foto's en beschrijving aan info@speelplaatsmeubel.be zodat wij de schade kunnen beoordelen. Indien blijkt dat de schade niet ontstond wegens ongeoorloofd gebruik, bezorgen wij zo snel mogelijk een nieuw product samen met een retourbon. De verpakking van het vervangende product kan indien nodig gebruikt worden om het beschadigde product in terug te sturen.